Appropå shoppa

Nåt jag skulle kunna tänka mig att köpa......

Varför inte lösa jobbfrågan och öppna ett pensionat?

Är det inte vackert ?


Synd att man är fattig som en kyrkråtta bara :)
Angela

Ja det är så fint.. kan du inte ta och vinna en slant på lotto eller så så jag kan få komma o jobba för dig?

Angela

förresten.. fick du fart på internet explorern?

morsdeka

Mycket vackert. Jo, det kunde vara härligt att öppna eget. Men vilket arbete sen... KRAMEN!

malin

Angela: Självklart , om jag vinner på lotto och får 1.2 miljoner över, så köper jag stället och anställer dej!

Nej, jag har inte fått igång internet exporer.



Morsdeka: Ja,att öppna eget börjar kännas som enda sättet för mig att få ett heltidsjobb, men arbetet skrämmer.

Min pappa var egen företagare när jag var barn, jag vet hur det var....